Klantencentrum en Stel een vraag

Hieronder kun jij met jouw verkregen e-mailadres en jouw wachtwoord inloggen bij Mijn Klantencentrum. Zo kun je je betaalde en openstaande facturen inzien. Daarnaast kun je een vraag stellen of een terugbelverzoek indienen via het stel een vraag formulier.

Waar kunnen we jou mee helpen?

Heb jij een vraag? Voldoet iets niet aan jouw verwachting? Of heb je hulp nodig bij het vinden van informatie op een van de Travel Active websites? Vertel het ons. Bij de Travel Active Klantenservice zitten deskundige medewerkers voor jou klaar.

Jij helpt Travel Active te verbeteren

Met uw vraag of klacht help jij om de kwaliteit, de service en de informatie te verbeteren. Want elke vraag aan de Travel Active Klantenservice komt na enige tijd terecht bij de verantwoordelijke persoon. Bijvoorbeeld bij een program manager of een van onze partners, of bij de webbeheerder van de Travel Active websites. Vaak zijn vragen of klachten het begin van een verbetering.

Soms vraagt een antwoord even geduld

Bij de Travel Active Klantenservice kunnen we jouw vragen bijna altijd direct beantwoorden. Veel informatie is voorhanden. Maar soms leggen we de vraag liever voor aan een specialist of aan een van onze partners. In zo'n geval spreken we met jou een tijdstip af waarop we contact met je opnemen. Je kunt er ook voor kiezen uw vraag via deze website te stellen of direct via onze chat.

Waar kunnen we jou mee helpen?

Hoe kom je in contact met ons?

E-mail

Je kan contact opnemen met Travel Active Klantenservice door een e-mail te sturen naar info@travelactive.nl

Telefoon

Travel Active is telefonisch bereikbaar op +31 (0)478 551 900, tijdens kantooruren:

  • maandag van 09:00 - 17:30 uur
  • dinsdag van 09:00 - 17:30 uur
  • woensdag van 09:00 - 17:30 uur
  • donderdag van 09:00 - 17:30 uur
  • vrijdag van 09:00 - 16:30 uur

Social media

Fax

Je kunt de Travel Active Klantenservice ook faxen op faxnummer: +31 (0)478 551 911.

Klachten

Heb je een klacht naar aanleiding van één van onze programma's? Laat het ons weten via +31 (0)478 551 900.

Is jouw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kan je deze schriftelijk indienen bij Travel Active. Stuur jouw klacht onder vermelding van jouw naam, adres, woonplaats en klantnummer naar:

Travel Active
T.a.v. afdeling klachten
Postbus 107
5800 AC Venray

Zodra we jouw brief hebben ontvangen, sturen we je per e-mail een ontvangstbevestiging. We streven er naar zo snel mogelijk je klacht in behandeling te nemen en te beantwoorden.

Adres en routebeschrijving

Travel Active is telefonisch bereikbaar op +31 (0)478 551 900 of per mail op info@travelactive.nl. Je kunt ook gebruik maken van ons contactformulier.

Openingstijden kantoor:
Maandag tot donderdag van 09:00 - 17:30 uur en vrijdag van 09:00 - 16:30 uur.

Bezoekadres:
Maasheseweg 79a
5804 AB Venray

Postadres:
Postbus 107
5800 AC Venray